Par precēm
Par precēm Kādas preces var iegādāties Tehnobonuss veikalos?
Mūsu veikalos Jūs varat iegādāties dažādas preces mājai un visai ģimenei, sākot ar traukiem un beidzot ar elektrotehniku un sadzīves tehniku. Mūsu sortimentu veido pasaulē zināmu zīmolu preces par pazeminātām cenām.
Kāpēc Tehnobonuss veikalos preces tiek pārdotas par pazeminātām cenām?
Mūsu veikalos Jūs atradīsiet preces par pazeminātām cenām. Visa Tehnobonuss produkcija ir kvalitatīva un tiek tirgota saskaņā ar Eiropas Savienības prasībām.
Saskaņā ar ES likumdošanu, preces, kas iegādātas interneta veikalā var atgriezt pārdevējam 14 dienu laikā bez pamatojuma. Visbiežākais preču atgriešanas iemesls ir preces iepakojuma defekti, kas radušies piegādes laikā, skrāpējumi uz preces virsmas, kas neietekmē preces kvalitāti un funkcionalitāti, kā arī situācijas, kad internetā iegādātā prece realitātē neatbilst pircēja gaidām (visbiežāk – pēc izmēra un krāsas). Pēc ES normām šādas preces nevar tikt uzskatītas par “jaunām” un pārdotas līdzīgi kā jaunas preces. Tehnobonuss veikalos šādas preces var iegādāties par būtiski zemākām cenām, nekā citos veikalos un internetā.
Jūsu ērtībai visas preces ir sadalītas pa kategorijām:
„A” kategorijā ietilpst preces, kurām nav nekādu defektu uz pašas preces, bet ir radušies iepakojuma bojājumi.
„B” kategorijā ietilpst preces ar iespējamiem mikrobojājumiem un mikrodefektiem uz iepakojuma un uz pašas preces.
Mūsdienās sadzīves un elektrotehnika mainās ļoti ātri, ik pusgadu ražotāji laiž tirdzniecībā jaunus modeļus, bieži vien mainot tikai dizainu. Taču, tas nenozīmē, ka iepriekšējie modeļi nav derīgi vai ir novecojuši. Mūsu veikalos Jūs atradīsiet sadzīves un elektrotehniku par būtiski zemākām cenām nekā citos veikalos.
Vai arī Jūsu klienti var atgriezt pirkumu 14 dienu laikā bez pamatojuma?
Nē, šāda iespēja nepastāv. Šī norma ir attiecināma tikai uz interneta veikaliem, bet Tehnobonuss nepiedāvā tādu pakalpojumu. Mūsu Katalogā internetā var tikai rezervēt preci. Tomēr, mēs sniedzam precēm noteiktu garantiju.
Vai precēm tiek izsniegta garantija?
Jā. Neraugoties uz to, ka pēc ES normām šīs preces netiek sauktas par „jaunām”, pēc savas būtības visas preces ir jaunas, nav lietotas. Tāpēc mēs izsniedzam arī garantiju (garantijas noteikumi ir atkarīgi no preces kategorijas, veida).
Vai ir iespējams iegādāties preci Tehnobonuss veikalā internetā?
Nē. Mēs nepiedāvājam internetveikala pakalpojumu. Taču, mūsu portālā ir atvērts preču katalogs, kurā var rezervēt preci, lai pēc tam 24 stundu laikā to izpirktu mūsu veikalā.
Kā rezervēt preci?
Lai rezervētu preci, Preču katalogā nepieciešams izvēlēties preci un uzklikšķināt „rezervēt”. Rezervācijas formā nepieciešams ierakstīt savu vārdu un telefona numuru, lai mūsu konsultants varētu sazināties ar Jums, kad prece tiks piegādāta no noliktavas uz veikalu. Preci var rezervēt uz 24 stundām (izņemot brīvdienas un svētku dienas, kad termiņš tiek automātiski pagarināts). Pagarināt rezervēšanas termiņu iespējams, piezvanot pa tālr.: 67377716.
Vai rezervējot preci ir nepieciešama priekšapmaksa?
Nē. Samaksāt par preci Jūs varēsiet veikalā.
Kas ir funkcija „salīdzināt” Preču katalogā?
Preču katalogā Jums ir iespēja salīdzināt konkrētās preces cenu ar piedāvājumu Amazon.com un citos online-veikalos. Lai salīdzinātu, nospiediet pogu „salīdzināt”.
Vai Tehnobonuss piedāvā arī remonta pakalpojumus?
Jā, mūsu uzņēmumā strādā profesionāli meistari, kas ātri un kvalitatīvi saremontēs sadzīves un elektrotehniku. Sīkāk par pakalpojumiem un cenām skatīties šeit!
Kur atrodas Tehnobonuss veikali?
Tehnobonuss veikals Rīgā strādā Duntes ielā 11/2. Pie veikala ērta bezmaksas autostāvvieta